Gå til hoved-indhold

Privatlivspolitik

Hos Risskov Gymnasium prioriterer vi datasikkerhed og fortrolighed højt. I denne privatlivspolitik kan du læse nærmere om behandlingen af de oplysninger vi indhenter fra dig.

Dataansvar
Risskov Gymnasium er dataansvarlig for behandlingen af dine personoplysninger, som vi er kommet i besiddelse af. Vores juridiske oplysninger er følgende:

Kontaktoplysninger dataansvarlige
Risskov Gymnasium
Tranekærvej 70
8240 Risskov
CVR-nr. 29554307
Tlf. 86214077
Email: adm@risskov-gym.dk

Databeskyttelsesrådgiver (DPO
I medfør af databeskyttelsesforordningen er offentlige myndigheder forpligtet til at have en databeskyttelsesrådgiver. Databeskyttelsesrådgiveren for Risskov Gymnasium er

Bech-Bruun Advokatpartnerselska
CVR nr.: 3853 8071
Langelinie Allé 35
2100 København Ø
Telefonnummer – 72 27 30 02
E-mail – dpo.risskov-gym@bechbruun.com
Sikker beskedfunktion via https://dpo.bechbruun.com/risskov

Ansøgere om optagelse
Som led i din ansøgning om optagelse eller optagelse på Risskov Gymnasium indsamler og behandler vi personoplysninger om dig, og er du under 18 år, indhenter vi også oplysninger om dine forældre. Se orienteringen her.

Elever på skole
Når du går på skolen, behandler vi en række oplysninger om dig. Se orienteringen her.

Jobansøgere
Som led i din ansøgning til en stilling på Risskov Gymnasium indsamler og behandler vi personoplysninger om dig. Se orienteringen her.

Leverandører
Som led i vores samhandel indhenter og behandler vi en række data. Se orienteringen her.

Samarbejdspartnere
Ved et samarbejde med Risskov Gymnasium indhenter vi en række data. Se orienteringen her.

Brugere af gymnasiets sociale medier – Facebook og Instagram
I forbindelse med, at du benytter sociale medier om Risskov Gymnasium, indsamles der og vi behandler personoplysninger om dig. Se orienteringen her.

Ændringer af privatlivspolitikken
Vi forbeholder os retten til at ændre denne privatlivspolitik grundet væsentlige ændringer i lovgivningen, nye tekniske løsninger, nye eller forbedrede funktioner.